وام ۲۰۰ میلیونی برای تاکسیهای ون فرسوده جهت جایگزینی با «سورن پلاس»
وی با بیان اینکه بر این اساس مالکان تاکسی هایی که سامانه سوخت آنها کاربراتوری است بایستی نسبت به انجام نوسازی تاکسیشان اقدام کنند، افزود: تاکسیرانان آگاهی داشته باشند که دیگر ملاک فرسودگی نوع و سن تاکسی نیست و اساسا تاکسیهای کاربراتوری و همچنین تاکسیهایی که در ۲ نوبت مستمر در آزمون معاینه فنی خودروها موفق به اخذ گواهی و تاییدیه نشوند، فرسوده محسوب شده و میبایست نسبت به نوسازی و یا اسقاط آن اقدام کنند.
محتشمی پور با تاکید بر اینکه پلیس راهور مکلف به هدایت این خودروها به پارکینگ خواهد بود، اظهار کرد: از مالکان تاکسی های کاربراتوری می خواهیم که هر چه سریعتر نسبت به نوسازی تاکسی خود اقدام کنند تا در سال ۱۴۰۱ متحمل خسارت نشوند.
وی در مورد شرایط فرسودگی گفت: بر این اساس اگر خودروهای گاز سوز بنزینی و هیبریدی به طور مستمر دو بار از تستهای معاینه فنی رد شوند، فارغ از این که سن آنها چقدر است فرسوده محسوب می شوند.