کد مطلب: 61318
 
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۲
مدیر عامل بانک صادرات ایران همزمان با ٢٧ اردیبهشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات طی پیامی ضمن تبریک این روز، فعالیت در این عرصه را مسئولیتی سنگین و حساس توصیف کرد.
 
به گزارش ایران خبر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ايران، در بخشی از  پیام اسماعیل لـله گانی آمده است: نامگذاری این روز مبین اهمیت و جایگاه ویژه روابط عمومی در هر سازمان است و با توجه به تغییرات روز افزون در عرصه فناوریها لازم است تا فعالین این عرصه با بهره گیری از ابزارهای ارتباطی برای کارآمدتر  کردن این نهاد بیش از پیش بکوشند.

وی اضافه کرده است: تعامل با اصحاب رسانه و تلاش برای هم افزایی به ویژه در عرصه مسایل اقتصادی در شرایط فعلی برای تبیین وضعیت و تشریح خدمات انجام شده از اهمیت مضاعفی برخوردار است و برای تحقق مفاهمه و برقراری جریان آزاد ارتباطی با حفظ مصالح و منافع ملی همکاری بین بخشی ضرورت اجتناب ناپذیر است.

مدیر عامل بانک صادرات ایران با تقدیر از مجموعه روابط عمومی و رسانه ای کشور، از کوشش های انجام شده برای بیان دستاوردهای نظام بانکی به ویژه بانک صادرات ابراز امیدواری کرده است افراد خدوم و شایسته ای که در زمینه روابط عمومی و ارتباطات نقش آفرینی می کنند با ارتقای دانش سهم بیشتری در اطلاع رسانی تخصصی و اقناعی به مخاطبین داشته باشند.

لـله گانی همچنین ترسیم افق روشن اقتصاد ملی در پرتو پایبندی به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی رعایت الزامات اقتصاد مقاومتی را  در شمار رسالت های روابط عمومی ها و جامعه رسانه ای و ارتباطی کشور مورد تاکید قرار داده است.