چرا ارز ترجیحی همچنان پابرجاست؟ تحلیل دلایل اقتصادی و سیاسی تداوم این سیاست
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه مبتکر و بنیانگذار سامانه سپهر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش است، ادامه داد: سامانه خوب و عظیمی را به وجود آوردند و کسانی را در این سامانه به کار گرفتند که خودشان زمانی فرمانده لشکر بودند.
سرتیپ حیدری اضافه کرد: فرمانده کل ارتش روی این موضوع که باید صدای پرسنل به گوش فرماندهان برسد، حساس است و با ایجاد سامانه سپهر روی این موضوع سرمایه گذاری کرد.
وی با یادآوری اینکه رسالت قرارگاه انصار ارتش رفع مشکلات کارکنان است، افزود: در بازدیدهای فرمانده کل ارتش از یگانهای آجا مسوولان همواره در قرارگاه انصار حضور دارند تا مشکلات کارکنان را شناسایی و برطرف کنند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نگاه جامع الاطراف فرمانده کل ارتش گفت: سامانه سپهر و قرارگاه انصار در نیروی زمینی بر اساس یک ساختار مشخص راه اندازی شده است. برای این موضوعات یک ستاد تدارک دیدیم و به صورت متناظر در یگانهای مستقل نزاجا نیز این سامانهها را ایجاد کردیم و فرمانده هر یگان، در واقع فرمانده قرارگاه انصار هم هست.
سرتیپ حیدری خاطرنشان کرد: فطرت انسان میخواهد دردهای خود را به زبان بیاورد به همین دلیل ایجاد سامانه سپهر برای شنیده شدن مشکلات کارکنان ایجاد شده تا برای رفع این مشکلات چاره اندیشی شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر این که درب اتاق فرماندهان یگانها باید برای حل مشکلات نیروها به روی کارکنان باز باشد، اضافه کرد: ما به فرماندهان مناطق تکلیف کردهایم تا هر ماه قرارگاه انصار را در یگانهای تحت امر خود تشکیل دهند و گزارش بازدیدها را برای فرمانده نیرو ارسال کنند.
وی خدمت به کارکنان را تکلیف دانست و عنوان کرد: سامانه سپهر نزاجا ۲۴ ساعته فعال است و با به کارگیری روانشناسان با تجربه آماده پاسخگویی به کارکنان نیرو است.
سرتیپ حیدری ادامه داد: بر اساس اعلام فرمانده کل ارتش، نیروی زمینی این افتخار را داشته است که به ۹۰ درصد تماسهای گرفته شده با سامانه سپهر پاسخ داده است. ما بهترین کارکنان را در اختیار داریم بنابراین باید تمام تلاش خودمان را برای برطرف کردن مشکلات آنان انجام دهیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه فرماندهان باید هم در نقش فرماندهی و هم در نقش یک پدر انجام وظیفه کنند، تاکید کرد: نگاه یک فرمانده به یگان تحت امرش باید مانند نگاهش به خانه و خانواده خودش باشد.
وی درباره خدمات این نیرو به بیماران صعب العلاج عنوان کرد: سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح در سالهای اخیر خدمات بسیار خوبی انجام داده و امروز این وظیفه ما است که از خدمات و امتیازات این سازمان در جهت ارائه خدمت به کارکنان یگان ها بهرهبرداری کنیم.
سرتیپ حیدری تاکید کرد: امروز با راهاندازی سامانههای سپهر و قرارگاه انصار ما این انتظار را داریم تا همه کارکنان هم خوب دیده شوند و هم خوب شنیده شوند و مشکلات آنان به بهترین وجه ممکن مرتفع شود./ ایرنا