تولیدکننده دستگاههای مخلوط کن گچهای زرگری نسوز با آب در فضای وکیوم
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدحسین حمیدی با اشاره به اینکه حدود 93 درصد حمل بار و مسافر از طریق جادهها انجام میشود، اظهار کرد: در طرحهای زمستانی به دلیل بارش برف، باید استانهای مجاور به چنین طرحهایی کمک کنند و نمیتوانند بگویند در حوزه ما اتفاق ینیفتاده و کاری انجام نمیدهیم.
وی بیان کرد: اگر قرار است در جادهای اعمال محدودیت شود باید به شهرهای مجاور اطلاعرسانی شود.
وی با یاداوری اینکه زمستان گذشته به طور همزمان در 21 استان برف بارید، افزود: در تجهیزات راهداری کمبود داشتیم و حریف شرایط جوی نمیشدیم، نباید به امکانات اکتفا کنیم حوزه راهها وسیع است. اگر بحرانی در جایی روی میدهد مانند برف، قابل پیش بینی هستند و بایستی مسئولان کمیسیون ایمنی راه و ترافیک باید اقدامات پیش دستانه ای انجام دهند.
رئیس پلیس راهور کشور با بیان اینکه به همکاران تکلیف کردهایم که در بحث امداد از هیچ کوششی دریغ نکنند، گفت: از همکاران پلیس برنامههای راهبردی و بلندمدت نمی خواهم، چون مسئولان نظام آنرا انجام میدهند. شما به کارهای روزمره خودتان برسید کلاهمان را بالا میاندازیم. نیازی نیست برای بهبود برآوردهای بلندمدت ارائه کنید.
حمیدی اظهار کرد: از پلیس و راهداری خواهش میکنیم که کاری روزانه خود را انجام دهند. کارهای روزمره ما روشن و شفاف است. بر اساس آمار عملکرد همکاران برگرفته از فشارهای محلی است.
وی با بیان اینکه هنرمان این است که قبل از وقوع حادثه، آنرا پیش بینی و پیشگیری کنیم، افزود: انواع و اقسام فشارها وارد میشود یکی میخواهد رای بیاورد، یکی میخواهد دنیای خودش را آباد کند، آخرت ما را میسوزاند. به همکاران تاکید کردهام که تیمها نظارتی این مسائل را بررسی کنند.
وی با بیان اینکه راههای جدید با کلی نواقص راهاندازی میشود فقط به این دلیل که زمان انتخابات دولت یا مجلس است، گفت: باید دقت کنیم دنیا و آخرت خودمان را برای خوشایند کسی به خطر نیاندازیم.
رئیس پلیس راهور تاکید کرد: راههای جدید نباید افتتاح شود مگر اینکه تیمهای تخصصی پلیس حداقلهای ایمنی آنرا تایید کند.
حمیدی با اشاره به اینکه فشارهای محلی باعث واگذاری حریمهای راه شده است، اظهار کرد: در حال حاضر برخی جادههای برونشهری به درونشهری شده است. حریم راه یک سرمایه ملی است و متعلق به یک منطقه نیست و باید حفظ شود.
وی با اشاره به معضل واژگونی خودروها، گفت: در مجموع 40 درصد در جادههای کشور و در محورهای شمال 70 درصد کشتهها ناشی از واژگونی است، چون جادهها کویری و صاف است و رانندگان خسته میشوند.