انتشار کتاب «صد کمپین طلایی» اثر بابک خادمی الکوهی
21 مهر 1404 ساعت 6:14
بابک خادمی الکوهی، مدیر هنری و کارآفرین خلاق در حوزهی هنر و تبلیغات، کتاب تازهای با عنوان «صد کمپین طلایی» منتشر کرد. این کتاب شما را به سفری در میان ۱۰۰ کمپین تبلیغاتی برجسته از ۱۰۰ برند مطرح در ۲۰ حوزهی مختلف میبرد.
به گزارش ایران خبر،در کتاب «صد کمپین طلایی»، محبوبترین کمپین هر برند با جزئیاتی دقیق شامل شعار و پیام، روایت و داستان، نوع استراتژی، رسانههای بهکاررفته، بودجه و نتایج واقعی بررسی شده است. این اثر نهتنها دیدگاهی تازه از روشهای خلاقانه و مؤثر در مارکتینگ و تبلیغات ارائه میدهد، بلکه بهعنوان یک منبع مرجع ارزشمند برای حرفهایهای این حوزه و دانشجویان بازاریابی نیز شناخته میشود.
وی در این کتاب مجموعهای منتخب از کمپینهایی را گردآوری کرده است که مرزهای خلاقیت، استراتژی و قدرت برند را جابهجا کردهاند. به گفتهی نویسنده، هدف این اثر آن است که به خوانندگان بیاموزد چطور مانند حرفهایها فکر کنند و کمپینهایی ماندگار و اثرگذار طراحی نمایند.
این کتاب برای مدیران کسبوکار، مشاوران تبلیغات، متخصصان برندینگ، و علاقهمندان به مارکتینگ و استراتژی ارتباطات مناسب است.
انتشار کتاب «صد کمپین طلایی» نقطه عطفی تازه در فعالیتهای حرفهای بابک خادمی الکوهی محسوب میشود؛ شخصیتی که پیشتر با مدیریت هنری پروژههای متنوع در عرصه موسیقی، سینما، بازیهای دیجیتال و کمپینهای تبلیغاتی شناخته شده بود. اکنون با این کتاب، بُعد دیگری از تواناییهای خلاقانه و تحلیلی خود را به نمایش میگذارد.
این کتاب بهتازگی بهصورت بینالمللی توسط انتشارات آزادمهر منتشر شده و هماکنون در کتابفروشیها و پلتفرمهای آنلاین در دسترس علاقهمندان قرار دارد. آیین رونمایی رسمی آن نیز در مجموعه فرهنگی منارات السعدیات در شهر ابوظبی در مهر ۱۴۰۳ (اکتبر ۲۰۲۵) با حضور نویسنده و جمعی از هنرمندان، مدیران برند و فعالان صنعت تبلیغات برگزار شد
حوزههای بررسیشده در کتاب
فناوری و تکنولوژی، خودروسازی، لوازم الکترونیک مصرفی، مواد غذایی و نوشیدنی، رسانه و سرگرمی، بازیهای ویدئویی، مد و پوشاک، جواهرات و ساعت، ورزش و تجهیزات ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، حملونقل هوایی، گردشگری و توریسم، هتلداری و اقامت، موسیقی و صدا، عکاسی و تصویر، مخابرات، بانکداری و خدمات مالی، انرژی، و لجستیک و حملونقل.
برندهای مطرح در کتاب
اپل، گوگل، مایکروسافت، آمازون، فیسبوک، اینتل، آیبیام، انویدیا، سیسکو، اوراکل، تسلا، مرسدسبنز، بیامو، تویوتا، فورد، سامسونگ، سونی، الجی، فیلیپس، پاناسونیک، کوکاکولا، پپسی، مکدونالد، استارباکس، نستله، دیزنی، نتفلیکس، یوتیوب، وارنر برادرز، اسپاتیفای، سونی پلیاستیشن، نینتندو، مایکروسافت ایکسباکس، اپیک گیمز، اکتیویژن، لویی ویتون، گوچی، هرمس، ایوسنلوران، زارا، رولکس، کارتیه، تیفانیاندکو، بولگاری، پاتکفیلیپ، نایکی، آدیداس، پوما، آندرآمور، ریباک، لورآل، استیلادر، داو، نیوا، شیسیدو، امارات، قطر ایرویز، بریتیش ایرویز، سنگاپور ایرلاینز، لوفتهانزا، بوکینگداتکام، اکسپدیا، تریپادوایزر، تریواگو، کایاک، هتلهای هیلتون، ایربیانبی، هتلهای ماریوت، فورسیزن، هایت، سونی موزیک، یاماها، بیتس، بوز، جیبیال، کانن، نیکون، سونی، فوجیفیلم، گوپرو، وودافون، وریزون، ایتیاندتی، دویچهتلهکام، چاینا موبایل، جیپی مورگان، بانک آمریکا، چیس، گلدمن ساکس، سیتیبانک، رویال داچ شل، بیپی، شورون، اکسون موبیل، توتال، دیاچال، یوپیاس، فدکس و مرسک.
کد مطلب: 189707
آدرس مطلب: https://www.irankhabar.ir/fa/doc/news/189707/انتشار-کتاب-صد-کمپین-طلایی-اثر-بابک-خادمی-الکوهی