کد مطلب: 149949
 
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۸
مدیر مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ گفت: مشترکان می‌توانند تمامی مشکلات مربوط به کنتور آب را با شماره‌گیری به سامانه ۱۲۲ مطرح کنند و به طور رایگان ارائه خدمات بهره بگیرند.
 
به گزارش ایران خبر، جمشید قربانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هیچ هزینه‌ای بابت ارائه خدماتی که کارکنان سامانه ۱۲۲ به مشترکان ارائه می‌دهند، دریافت نمی‌شود، اظهار کرد: این در شرایطی است که مشکل مربوط به کنتور باشد اما اگر در داخل ساختمان مشکلی برای لوله آب یا مسائل دیگر به وجود آمده باشد، بر عهده سامانه ۱۲۲ نیست.

وی افزود: به عبارت دیگر خدمات بعد از کنتور بر عهده مشترک است اما اگر کنتور دچار شکستگی، یخ‌زدگی، قطعی، عیب فنی و مسائلی از این قبیل شود، همکاران ما به صورت رایگان آن را برطرف خواهند کرد.

مدیر مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ در پاسخ به این سوال که تعویض کنتور چه زمانی انجام می‌شود و هزینه آن بر عهده چه کسی است، گفت: هزینه تعویض کنتور بر عهده مشترک است و عمر آن نیز بستگی به کارکرد کنتور، نوع کنتور و عواملی از این قبیل دارد اما با این وجود در یک فرایند استاندارد زمانی با واژه اصلاح و بازسازی مورد بازیابی قرار می‌گیرد.

قربانی افزود: در هر دوره قرائت کنتور که توسط مأموران شرکت آب هر ۴۵ روز یکبار صورت می‌گیرد سلامت کنتور نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و اگر مشکلی وجود داشته باشد قطعا برطرف خواهد شد.

به گفته مدیر مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ در فصول مختلف سال میزان تقاضا و تماس مشترکان به سامانه ۱۲۲ متفاوت است اما در هر زمانی که تماس بگیرند مأموران ما آماده خدمت‌رسانی هستند.

 

منبع : خبرگزاری ايسنا