اولین قدم شما باید راه اندازی مجدد آیفون باشد. اغلب ، فقط خاموش و روشن کردن مجدد می تواند مشکلات بی شمار با برنامه ها ، اتصالات شبکه و سایر اشکالات فنی را برطرف کند. در گام دوم اتصال شبکه خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که ارتباط برقرار است. اگر در صدد ارسال پیام کوتاه هستید ، باید یک سیگنال سلولی داشته باشید ، بنابراین مطمئن شوید که آنتن دهی گوشی شما در شرایط مناسبی قرار دارد.
اگر می خواهید iMessage را به آیفون دیگری ارسال کنید ، به یک سیگنال سلولی یا وای فای نیاز دارید ، بنابراین مجدداً مطمئن شوید که با یکی از آن ها ارتباط محکم دارید.اگر می خواهید پیام MMS ( پیام متنی حاوی عکس ، فیلم یا صوتی) ارسال کنید، مطمئن شوید که سیستم پیام رسانی MMS روشن است. تنظیمات را شروع کرده و روی "پیام ها" ضربه بزنید ، سپس با کشیدن دکمه به سمت راست مطمئن شوید که پیام رسانی MMS روشن شده است.
افزون بر این می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:
_ وارد "تنظیمات" شوید
_روی "پیام ها" ضربه بزنید و سپس روی "ارسال و دریافت" ضربه بزنید
_در بخش "شما می توانید iMessages دریافت کنید" ، شماره تلفن شما باید یک علامت "تیک" در کنار آن باشد. اگر بررسی نشده است ، این کار را انجام دهید و بررسی کنید که آیا می توانید پیام ها را دریافت کنید یا خیر
اگر شماره تلفن شما به هیچ وجه در آنجا نمایش داده نمی شود ، باید شماره تلفن خود را به Apple ID خود وصل کنید اما چگونه؟
_ در بالای صفحه ، روی "استفاده از Apple ID خود برای iMessage " ضربه بزنید
_با استفاده از ایمیل و رمز عبور وارد حساب Apple ID خود شوید
_شماره تلفن شما اکنون باید در بخش "شما می توانید iMessages دریافت کرده و از آن پاسخ دهید" ذکر شده باشد. مطمئن شوید که بررسی شده است و دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که می توانید پیام دریافت کنید
اگر این اقدام نیز مشکل را برطرف نکند ، احتمالاً مسئله پیچیده تری در میان است و احتمالاً مربوط به سرویس تلفن همراه شما است. بنابراین باید به یکی از نمایندگی های معتبر اپل مراجعه کنید./انتخاب