کد مطلب: 136408
 
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۹
با گذشت نزدیک به دو فصل از تغییر مدیریت در پارک ارم، سطح رضایتمندی از خدمات پارک ارم سبز تهران افزایش یافت.
به گزارش ایران خبر، سیدمحمدرضا پرهیزکار ضمن اشاره به اهمیت رضایت مشتری بعنوان یکی از دغدغه های مدیریت خود، در تکمیل موضوع گفت : رسالت اصلی ما در ارم سبز خدمت رسانی به میهمانان، آنچنان که در خور پایتخت می باشد است و همه جلسات، فعالیت‌ها و توانمندی‌های مان را در این مجموعه متوجه رضایت بیشتر مشتری کرده ایم، چرا که ما معتقدیم مشتریان تنها منبع برگشت سرمایه هستند.
وی ادامه داد : بازار رقابتی امروز همه سازمان‌ها را ملزم به مشتری مداری می‌کند. رضایت مشتری برای سازمان‌ها امر مهمی تلقی می‌گردد و آن ها مبنی بر اینکه چند درصد از مشتریان‌شان را بتوانند حفظ کنند، برنده یا بازنده‌اند و موفقیت حفظ مشتری بستگی به رضایت مشتری دارد که می تواند کمک بزرگی برای اندازه‌گیری کیفیت محصول و خدمات باشد.


 
پرهیزکار با تشریح اقدامات اصلاحی درمجموعه ارم سبز طی دو فصل گذشته، اهم این اقدامات را به شرح ذیل عنوان کرد :
1. نوسازی نمازخانه های عمومی شهربازی ها
2. احداث سرویس بهداشتی 20 چشمه ای در شهربازی سه مجموعه
3. ساخت 20 محل استاندارد آبخوری برای مشتریان
4. اصلاح روشنایی با بهره گیری از لامپ های SMD و کاهش قابل توجه هزینه برق در محوطه های سه هکتاری جنگل های مجموعه، خیابانها و معابر عمومی و پارکینگ ها
5. پایان پروژه افزایش برق دیماند برق شرکت به 5 مگا وات
6. تغییر سیستم فروش خدمات در باغ و حش و شهربازی از روش سنتی به روش مکانیزه با احداث شبکه های ارتباطی و زیرساخت خرید و نصب گیت های ورودی دستگاهها – نصب و خرید سیستم های فروش خود سرویس ( کش لس ) – خرید سیستم فروش توسط فروشنده در حال انجام و تست آزمایشی
7. تحول و نوآوری دربحث دستگاههای شهربازی با وروددستگاه مهیج غول تاب، سینما 7بعدی، سافاری وحشت و...
8. ایجاد زیرساخت های تاسیساتی در فاز اول و سنگفرش و ایجاد مبلمان سنگی شهری در باغ وحش
9. اغاز پروژه بازسازی آکواریم باغ وحش که روزهای پایانی خود را پشت سر میگذارد.
10. محوطه سازی و بهبود فضای داخلی جایگاه نگهداری خرس ها
11. ساخت  دو سوپر مارکت جنگلی 
12. بازسازی، نماسازی و محوطه سازی غرف عرضه کننده مواد غذایی و ...
13. ساخت ساختمان جدید و انتقال اورژانس مستقر در مجتمع به مکان جدید برای دسترسی بهتر و ارائه خدمات بیشتر د رمواقع ضرور به میهمانان
14. اتمام کارهای تشریفاتی و ورود شیرایرانی به کشور پس از 80 سال
15. بازگشایی درب باکری برای کمک به خروجی خودرو در ساعات شلوغ و پرترافیک با جلسات متعدد انجام شده با شهرداری و راهنمایی رانندگی منطقه
وی در پایان با معرفی دو فصل گذشته بعنوان فصول آغازین پروژه های عمرانی دوره فعالیت خود در این مجتمع تفریحی، اظهار امیدواری کرد با حمایت خوب مسئولین و جذب سرمایه گذاران در حوزه های مختلف بتوانیم شاهد تحولات خاصی در فصول آینده در ارم سبز باشیم.